Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Cherrybox:Autumn Box (Review)


Γεια σας!Λοιπόν σήμερα θα μιλήσουμε για τα συνδρομητικά κουτιά ομορφιάς που σίγουρα κάπου έχεις ακούσει αφού έχει βουίξει όλος ο κόσμος(ή όλες οι beauty junkies έστω).Ακόμα κι αν δεν το ξέρεις ήρθε η ώρα να μάθεις αυτή τη νέα μόδα που κατέκλυσε την ελληνική αγορά.
Tι είναι λοιπόν αυτό το κουτάκι;
Κάθε μήνα ή εποχή του χρόνου(ανάλογα με την εταιρεία)πληρώνεις μία μικρή συνδρομή και σου έρχεται κάθε φορά ένα όμορφο κουτί γεμάτο διάφορα καλλυντικά σε ειδικό ή κανονικό μέγεθος για να τα δοκιμάσεις.Πολλές φορές το κουτί έχει προϊόντα που στην πραγματική τους τιμή ξεπερνούν και την τιμή του κουτιού.Κι όχι δεν μπερδεύονται οι εταιρείες ούτε γίνεται κατα λάθος.Η φιλοσοφία των κουτιών είναι πως σου δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσεις καινούρια πράγματα και να γνωρίσεις καινούριες εταιρείες με οικονομικό τρόπο ώστε να μην χάσεις τα χρήματα σου.Συμπληρώνεις μία φόρμα όταν κάνεις την παραγγελία σου και ανάλογα με τις προτιμήσεις σου και το προφίλ που έδωσες σου στέλνουν ανάλογα προϊόντα.Συνήθως δεν ξέρεις τι ακριβώς θα σου έρθει αλλά μπορεί να έχεις μία μικρή ιδέα άρα ανυπομονείς για την έκπληξη που θα σου έρθει.

Τα συνδρομητικά κουτιά που υπάρχουν προς το παρόν στην Ελλάδα είναι το Beautytest Box,το Glowbox και το Cherrybox.Εγώ για την πρώτη μου απόπειρα να αγοράσω ένα τέτοιο κουτί προτίμησα το Cherrybox το οποίο σε αντίθεση με τα άλλα είναι εποχιακό και με τράβηξε περισσότερο και λόγω των δωρεάν μεταφορικών και του περιεχομένου.













Το κουτί είναι πολύ προσεγμένο και φτιαγμένο από σκληρό υλικό ώστε να μην χαλάει.Ιδανικό για να το χρησιμοποιήσεις μετά κι ως αποθηκευτικό μέσο.





Όταν ανοίγεις το κουτί βρίσκεις ένα φυλλάδιο που σε καλωσορίζει η εταιρεία και σου παρουσιάζει ακριβώς ποια προϊόντα βρίσκονται στο κουτί σου και την τιμή τους.Ύστερα τα προϊόντα είναι τυλιγμένα προσεχτικά με κίτρινο αρωματισμένο χαρτί έτσι ώστε όταν το ανοίγεις σου έρχεται μια ευχάριστη μυρωδιά.




Όλα τα προϊόντα που ήρθαν σε εμένα ήταν full size και όμορφα στοιβαγμένα(εδώ τα έχω ανακατέψει λίγο)



Kms California-After Sun Rescue 4x20 ml /27 ευρώ
-Εντατική θεραπεία μαλλιών για μετά τον ήλιο  εμπλουτισμένη με γκρέιπφρουτ και θυμάρι.
Πολύ πλούσια κρέμα και με περίεργα συστατικά για μία κρέμα και σου προκαλούν εντύπωση.Δεν νομίζω να την αγόραζα στην κανονική της τιμή αλλά τα 4 σωληνάρια που έχω νομίζω θα μου φτάσουν γι' αρκετό καιρό.






Steam Cream-Κρέμα ενυδάτωσης all in one  75 ml/16,80 ευρώ
-Χειροποίητη κρέμα η οποία φτιάχνεται καθημερινά στο Ηνωμένο Βασίλειο με την διαδικασία του ατμού για να έχει ανάλαφρη υφή.Ιδανική για πρόσωπο,σώμα και χέρια ενώ είναι ειδικά σχεδιασμένα για να προσφέρει λαμπερή,βαθιά κι άμεση ενυδάτωση σε όλους τους τύπους επιδερμίδας και σε όλες τις ηλικίες.Μέσα της περιέχει φυσικά συστατικά όπως νερό από άνθη νεραντζιάς,βούτυρο κακάο,έλαιο jojoba,αιθέριο έλαιο λεβάντας κ.α.
Ένας από τους λόγους που πήρα το συγκεκριμένο κουτί ήταν αυτή η κρέμα.Όταν είδα από άλλες κοπέλες ότι την περιείχε σκέφτηκα τι να δώσω 16,80 να την πάρω μόνη της τι 20 το ίδιο είναι περίπου.Αλλά νομίζω ότι αξίζει την τιμή της είναι τόσο ελαφριά και πολύ ενυδατική συγχρόνως.Δεν έχει καμία σχέση με όσες ενυδατικές κυκλοφορούν στο εμπόριο κι αυτό νομίζω οφείλεται στον ιδιαίτερο τρόπο παρασκευής της.Στα συν είναι η όμορφη συσκευασία που όταν τελειώσει την κρατάς και βάζεις άλλα πράγματα μέσα.Η δικιά μου είναι και φθινοπωρινή και την φαντάζομαι ήδη σαν μπιζουτιέρα.


Aden Cosmetics-Επαγγελματικό βερνίκι νυχιών  11 ml/5 ευρώ
-Νο 78
Για μένα είναι από τα αγαπημένα μου βερνίκια από εδώ και πέρα-ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!-.Δυστυχώς στην φωτογραφία δεν φαίνεται το χρώμα έτσι όπως είναι στην πραγματικότητα.Είναι ένα βαθύ κόκκινο Βουργουνδίας το οποίο είναι υπέροχο χρώμα όχι μόνο για τα βερνίκια αλλά και για τα κραγιόν,τα ρούχα,τα παπούτσια.Κρατάει γι' αρκετό καιρό και δεν χρειάζεται πολλές στρώσεις εάν δεν προλαβαίνεις.Το λατρεύω κι μου αρέσει και η συσκευασία με τα λουλουδάκια.Σημασία δεν έχει μόνο το περιεχόμενο αλλά και το εξωτερικό ειδικά όταν σου φτιάχνει την διάθεση.



Me Me Me-Blush me ρουζ 8gr/11,20 ευρώ

-Απαλή υφή και ιδιαίτερη απόχρωση για υγιή όψη και λάμψη στα μάγουλα σας.
Κι ότι λέει τα κάνει.Ενώ φαίνεται έντονο(τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα)κάθεται πολύ φυσικά στην επιδερμίδα κι δίνει ζωηρή φρεσκάδα.Μα και πως να μην το κάνει όταν και η συσκευασία του είναι τόσο όμορφη και κουκλίστικη.Well done Me Me Me!




Aden Cosmetics-High Shine Lip Gloss 9 ml/9,50 ευρώ
-Ενυδατικό High Shine Lip Gloss για λάμψη,χαρίζει ενυδάτωση και διαρκεί ώρες.No.9
Δεν μου αρέσουν τα lip gloss.Κολλάνε και γυαλίζουν πολύ κι εμένα δεν μου αρέσουν αρά απογοητεύτηκα λίγο από αυτό.Είναι ενυδατικό όπως λέει αλλά εγώ προτιμώ το ματ αποτέλεσμα.



Montagne jeunese-Apricot & mango scrub 12 gr/2,80 ml
-Peeling προσώπου με κόκκους mango για απολέπιση,με μικροσκοπικά τεμάχια βερίκοκου για αφαίρεση των νεκρών κυττάρων και με αλόη για μαλακό δέρμα χωρίς κοκκινίλες αλλά φωτεινό κι απαλό.
Η μυρωδιά της εμένα δε με ξετρέλανε αλλά μπορεί να έχω συνηθίσει αλλιώς.Το αποτέλεσμά της είναι όμως πολύ καλό κι όντως φωτίζει το πρόσωπο και στην δική μου περίπτωση μείωσε σε μεγάλο βαθμό την λιπαρότητα.Είναι μάλιστα και μία οικολογική εταιρεία που δεν κάνει πειράματα στα ζώα άρα σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλες μάσκες γιατί είναι καλό να στηρίζουμε τις πράσινες εταιρείες.Η Ξένια μου είχε πει ότι είχε 1+1 στα hondos αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.


Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη από τα προϊόντα που μου έτυχαν και θα ήθελα να το ξαναδοκιμάσω έχοντας όμως μία ιδέα τι θα μου στείλουν.



Συνολική τιμή κουτιού:20 ευρώ με δωρεάν μεταφορικά και 3 ευρώ αντικαταβολή

To site όπου παρήγγειλα μπορείς να το βρεις εδώ


Υ.Γ.Εσείς τι γνώμη έχετε για τα συνδρομητικά κουτιά;Έχετε δοκιμάσει κάποιο;




Φιλιά,
Άννυ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου