Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

It's Anny in the sky with diamonds!


Πάντα μου άρεσε να έχω στην γκαρνταρόμπα μου band t-shirts  δηλ.μπλούζες που έχουν πάνω κάτι από ένα συγκρότημα που αγαπώ πολύ.Τα τελευταία χρόνια η λατρεία μου αυτή έχει ανέβει ένα επίπεδο πάνω αφού δε χρειάζεται να τις φοράς με τον κλασσικό τρόπο τζιν και σταράκια αλλά και με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και για τις πιο επίσημες εμφανίσεις σου.Βασική προϋπόθεση για να φοράς τέτοιες μπλούζες για εμένα είναι να ξέρεις το συγκρότημα και τουλάχιστον 5 τραγούδια (και λίγα λέω αλλά ας είμαστε επιεικεις).Γι`αυτο μία μαύρη pencil φούστα σε συνδυασμό με peep toe boots και κορδέλα στα μαλλιά για ροκ δυναμισμό είναι μία ωραία επιλογή και ασυνήθιστη για εσένα που θέλεις να ξεφύγεις από τα συνηθισμένα στο βραδυνο σου ντύσιμο.
Τα γυαλιά στο συγκεκριμένο ντύσιμο είναι μαύρα και μοιραία επιλογή.

t-shirt band BEATLES: H&M
Φούστα :προσωπική συλλογή της μαμάς μου
Peep toe boots 
Κορδέλα μαλλιών: Hondos Center
Γυαλιά ηλίου :Stradivarius





















Φιλιά
Άννυ



2 σχόλια:

  1. You look wonderful. I love how you paired the casual t-shirt with the more formal skirt. Love your style.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thanks a lot!I 'm glad that you liked my alternative way of styling something formal! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή